
Entré ungdom
Jatkuvaa viikon aikana:
Förslag för dig
29/9 - 5/10
Näyttely "Idag är jag rom"
Avoinna yleisölle. Näyttely on Entré ungdom ja Hoforsin kirjaston yhteinen projekti. Lääninmuseo näyttely nuorena romanina elämisestä nykypäivän Ruotsissa.
29/9 18-19
Tule mukaan GRIF:iin
Tule GRIF:n kanssa viettämään aikaa Entré Ungdomissa. Tarjoamme kahvit. Kaikille 6–18-vuotiaille.
30/9 15.00
Elokuvanäytös
Katsomme elokuvan, joka kertoo Tornionlaaksolaisista. Sinulle, jolla on EU-kortti.
1/10 15.30
Elokuvanäytös
Katsomme elokuvia, jotka juhlistavat saamelaisia. Sinulle, joka olet 6–18 vuotias ja sinulla on EU-kortti.
2/10 15.00
Kahoot!
Pelaamme Kahootia ja opimme lisää Ruotsin kansallisista vähemmistöistä. Sinulle, joka olet 6–18 vuotias ja sinulla on EU-kortti.
3/10 15.00-17.00
Angry Birds
Tule pelaamaan Angry Birdsia jättimäisellä ritsalla kanssamme Folkanin puistossa. Tuletko Hoforsin Angry Birds -mestariksi? Kaikille.
3/10 18.00-22.00
Grilli ilta
Tarjoamme grillattua suomalaista makkaraa, katsomme elokuvia ja pelaamme pelejä. Sinulle, joka olet 6–18-vuotias ja sinulla on EU-kortti.
Yhteystiedot:
Kontakt Hoforsin kunta
viimeksi muokattu:
Ajankohtaista Hoforsin kunnassa
-
Nya regler för textilavfall
Från den 1 oktober gäller nya regler för sortering av textil. Kläder och textilier som är mycket smutsiga, trasiga, mögliga eller angripna av skadedjur får nu läggas i hushållssoporna i stället för att sorteras separat. -
Information om förskolan Eken
Barn- och utbildningsnämnden beslutade i juni 2025 att föreslå Kommunfullmäktige att stänga Förskolan Eken sommaren 2026. Ärendet har återremitterats. -
Minoritetsveckan är i full gång!
Varför inte gå och testa Entré ungdoms gigantiska slangbella på fredag kl. 15 i parken vid Folkan? -
Hofors kommun utreder framtidens skolor
Hofors kommun har startat en utredning om framtidens skolstruktur. Syftet är att se över hur våra skolor används idag och hur de kan utvecklas för att på bästa sätt möta elevernas behov, skapa en trygg och god lärmiljö samt använda kommunens resurser på ett hållbart sätt utifrån ett förändrat elevunderlag.